BMW ЕКСПРЕСЕН СЕРВИЗ

СподелетеShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

 

BMW Експресен Сервиз гарантира, че сервизните услуги се изпълняват бързо и ефективно.

 

Веднага след пристигането Ви в сервиза нашите сертифицирани от BMW механици ще извършат бърза проверка и обслужване на Вашия автомобил.
Вашият автомобил ще бъде готов до 60 минути, затова се отпуснете и се насладете на краткия си престой в салона за клиенти.
Проверете електронната си поща или сърфирайте в мрежата като използвате нашия безплатен Wi-Fi достъп.
Разгледайте изложените оригинални BMW аксесоари и BMW Lifestyle продукти или комфортно се отпуснете с чаша чай или ароматно кафе.
Каквито и да са вашите предпочитания, нашият персонал ще Ви помогне да се чувствате удобно по време на краткия си престой в сервиза.
Ако не успеем да завършим работата по автомобила Ви до 60 минути, то обслужването ще бъде безплатно за Вас.

 

НИЕ ГАРАНТИРАМЕ, ЧЕ BMW ЕКСПРЕСЕН СЕРВИЗ НЕ ПРАВИ КОМПРОМИС С КАЧЕСТВОТО НА ИЗВЪРШЕНИТЕ УСЛУГИ.
Сервизни услуги BMW Експресен Сервиз:
• Смяна на двигателно масло и маслен филтър
• Смяна въздушен филтър
• Смяна на микрофилтър
• Смяна на спирачна течност
• Смяна на предни накладки
• Смяна на задни накладки
• Смяна горивен филтър
ПРЕДИМСТВА НА УСЛУГАТА BMW ЕКСПРЕСЕН СЕРВИЗ.
BMW Експресен Сервиз оптимизира процесите на поддръжка и ремонт на автомобила, осигурявайки по-голяма ефективност на сервизните услуги:
• Вашият автомобил е отново на пътя възможно най-скоро
• Оптимизиран сервизен процес, който гарантира завършване на обслужването в договорения срок – 60 минути
• Пестене на време
• Професионалните консултанти на BMW Експресен Сервиз Ви съдействат при планиране на обслужването на Вашия автомобил
• Бърза проверка на състоянието на превозното средство
• Професионално обслужване
• Качествено извършване на сервизните услуги, при стриктно спазване на стандартите на BMW Group

 

УСЛОВИЯ НА BMW ЕКСПРЕСЕН СЕРВИЗ.

• Запазване на час за обслужване на автомобила поне един ден предварително
• Клиентът трябва да предостави автомобила за ремонт в предварително уговорения час
• Сервизните услуги BMW Експресен Сервиз не включват измиване на автомобила и възникнала в процеса на обслужване допълнителна или извънредна работа по автомобила
• При необходимост от извършване на допълнителна работа ще Ви предложим удобен за Вас ден и час за извършването и или ако е възможно ще продължим незабавно работата
• Времето за начало на обслужването се щемпелова на сервизната поръчка, времето за край на обслужването е времето на приключване на сервизната поръчка.

Свържете се с нас

Лични данни

Причина за контакт

Съобщение


*Задължителни полета

Моето съгласие за получаване на маркетинг съобщения

Бих желал да получавам маркетинг съобщения от М Кар Варна по e-mail, телефон или услуга за изпращане на съобщения и поща.
Съгласен съм М Кар Варна (със седалище и адрес на управление Бул. " Владислав Варненчик " 320) да обработва и използва предоставените от мен лични данни (напр. данни за контакт и лични данни, като дата на раждане, вид на шофьорска книжка, хобита и интереси) с цел грижи за клиента и за избрани съобщения с информация за продукти и услуги на BMW Group, както и за маркетингови проучвания. М Кар Варна може също да предоставя тези данни на определени дъщерни дружества и / или дружества, свързани с М Кар Варна, които могат да използват моите данни и да се свързват с мен за целите, посочени по-горе. Актуализациите на данните могат да се споделят между посочените дъщерни дружества.

Предпочитан начин за контакт

Съгласен съм М Кар Варна да предоставя моите данни на БМВ Фертрийбс ГмбХ - Клон България (със седалище и адрес на управление бул. Никола Вапцаров 55, EXPO 2000) и БМВ Фертрийбс ГмбХ - Клон България да обработва и използва моите данни и да се свързва с мен за горепосочените цели. БМВ Фертрийбс ГмбХ - Клон България също може да предоставя тези данни на определени дъщерни дружества, както и на определени партньори по договори и сервизи (моят посочен предпочитан търговски представител, партньори при моята покупка на автомобил, сервиз или посещения за консултации или моят регионален партньор), които могат да използват моите данни и да се свързват с мен за целите, посочени по-горе. Актуализациите на данните могат да се споделят между посочените дъщерни дружества.

Освен това, бих желал да получавам персонализирани оферти за продукти и услуги на BMW Group, които са били идентифицирани от М Кар Варна и БМВ Фертрийбс ГмбХ - Клон България, въз основа на моите лични предпочитания и поведения, както и според моята употреба на продукти и услуги.
Съгласен съм личните ми данни да бъдат използвани за създаване на индивидуален клиентски профил чрез статистическа процедура. Благодарение на този профил, ще получавам маркетингови съобщения със съдържание, което се отнася до мен, например, персонализирани оферти от БМВ Фертрийбс ГмбХ – Клон България и определени дъщерни дружества, както и на определени партньори по договори и сервизи (моят посочен предпочитан търговски представител, партньори при моята покупка на автомобил, сервиз или посещения за консултации или моят регионален партньор). Също така съм съгласен моят клиентски профил бъде предоставян от БМВ Фертрийбс ГмбХ – Клон България на определени дъщерни дружества и партньорите по моя договор и сервизите за целите, посочени по-горе, и че тези дружества могат да се свързват с мен със съдържанието, което се отнася до мен. Там, където са налични, следните данни, предоставени от мен или генерирани в резултат от моето ползване на продукти или услуги на БМВ Фертрийбс ГмбХ – Клон България, определени дъщерни дружества и техните партньори по договори и сервизи, могат да бъдат инкорпорирани в разработването на профила: информация за контакт (като напр. име, адрес, e-mail адрес); допълнителна информация/предпочитания (като напр. предпочитан търговски представител, хобита); данни за идентификация (като напр. клиентски номер, номер на договор); клиентска история (като напр. получаване на оферти, данни за покупка на превозно средство, информация за търговски представител); данни за превозното средство (като напр. данни за ползването на BMW Connected app: километраж, обем на резервоара); данни от апликации / уебсайт-/-социални медии.

Искания за промяна относно декларацията за съгласие и за упражняване на право на оттегляне
Във всеки един момент мога да оттегля декларациите за съгласие с действие за в бъдеще. След пълно оттегляне на съгласието, моят клиентски профил повече няма да бъде обработван и повече няма да получавам маркетинг съобщения. Чрез посочените по-долу начини за контакт, имам възможност също да изисквам информация относно моите данни, съхранявани при М Кар Варна и/или БМВ Фертрийбс ГмбХ – Клон България, както и корекция, заличаване или блокиране на моите лични данни. Допълнителна информация относно обработването на моите лични данни и моите права могат да бъдат открити в политиката за поверителност, посочена тук.